Koen
Ik word blij als ik mijn klanten kan helpen met hun afvalvraagstuk

Koen, Accountmanager

Sinds oktober 2020 is Koen werkzaam bij Rondo. Als accountmanager helpt hij bedrijven hun afvalstromen te verhelderen, verslimmen en verduurzamen, in samenwerking met strategische afvalpartners. “In mijn rol ben ik als het ware de verbindende factor tussen de klant en de afvalpartner. Verder zoek ik als accountmanager continu naar nieuwe bedrijven en kansen in de markt.”

De coronacrisis heeft Koen laten beseffen dat duurzaamheid hoger op de agenda moet. Hij ging opzoek naar een commerci√ęle functie binnen een bedrijf dat echt impact maakt op de wereld, zo kwam hij terecht bij Rondo. “Binnen Rondo is ondernemerschap erg belangrijk. Nagenoeg elke klant vraagt om maatwerk en daardoor moet je zelf proactief op zoek naar innovatieve oplossingen die soms nog niet gebruikelijk zijn. Je bent als het ware aan het pionieren, daar krijg ik energie van.”

Koen zou de sfeer bij Rondo als open omschrijven. Een cultuur waar iedereen zichzelf kan zijn en waarbij eigen inbreng en creativiteit erg wordt gewaardeerd. “Wat mij opvalt aan ons team is de ontzettend grote bereidwilligheid om elkaar te helpen.” Koen merkt dat hij veel energie krijgt van innovatieve manieren om afval om te zetten naar herbruikbare grondstoffen. Hij zou dan ook graag zijn kennis over circulaire oplossingen willen verbreden. “Dan ben ik als gespreks- en sparringpartner van nog meer toegevoegde waarde voor mijn klanten. In het afgelopen half jaar heb ik veel geleerd en dat maakt mij nieuwsgierig naar meer!”