Romy
Ik word blij als klanten tevreden zijn met de service die ik hen bied

Romy, Junior Project Engineer

Romy werkt als Junior Project Engineer bij Van Kaathoven in Uden. Zij is in april 2019 gestart en heeft per juli 2022 een nieuwe functie als Project Engineer. In haar rol bezoekt ze samen met de accountmanager de grootste klanten van Van Kaathoven. Daar kijkt ze kritisch naar het afval dat vrijkomt en hoe dit proces wellicht duurzamer of kostenbesparender kan worden. Na deze zogenoemde afvalscan, maakt ze een rapport met de bevindingen, zodat de klanten hiermee verder kunnen. Daarnaast houdt ze zich ook bezig met het berekenen en de nacalculatie van nieuwe √©n bestaande klanten. “Mijn werk is erg afwisselend, geen dag is hetzelfde.” 

Met haar diploma Bedrijfskunde op zak, is Romy opzoek gegaan naar een vaste baan. “Het bedrijf waar mijn vader werkt, is klant bij Van Kaathoven. Hij kwam de vacature tegen en tipte mij, waardoor ik heb gesolliciteerd.” Romy haalt veel energie uit het vinden van passende oplossingen voor het afvalvraagstuk van klanten. Voordat ze bij Van Kaathoven kwam werken, had ze nog geen kennis over de verschillende afvalstromen en manieren van verwerken. Nog steeds komen er regelmatig nieuwe stromen bij, waarbij ze op zoek gaat naar een juiste oplossing voor de klant. “Hierdoor blijf je leren en heb je er steeds weer een nieuwe uitdaging bij. Het recyclen van afval wordt gewoon steeds belangrijker.”

Romy omschrijft de sfeer binnen Van Kaathoven als open, sociaal en hardwerkend. “Iedereen wil hard werken en een stapje extra zetten wanneer dat nodig is, maar er is ook tijd voor wat gezelligheid tussendoor.” Met een leuk en divers team weten zij het goed draaiende te houden. “Ik help mijn klanten graag met hun afvalvraagstuk. Ook bij Van Kaathoven komt het weleens voor dat we een klacht binnen krijgen van een klant. Door goed te luisteren naar het probleem en samen te kijken welke oplossing helpt, streven we ernaar om de klant weer weg van de afval te maken. Daar haal ik voldoening uit.”

In de toekomst wil Romy zich blijven ontwikkelen. Door steeds meer ervaring en kennis op te doen, hoopt ze klanten steeds beter te helpen en ondersteunen bij hun afvalvraagstukken.